Wednesday, July 29, 2009

Andai Ku Miliki Semalam - Search

Minggu ni nampaknya adalah minggu sibuk gua. Nak update blog ni pun tak sempat sangat. Nak bercerita panjang pada setiap post / lagu baru pun tak terkeluar idea. Gua dah berhenti merokok.... lagi tak keluar idea kot !!! Tapi gua rasa tak payah mula balik merokok lagi bagus rasanya...

Dah 2,3 posting sebelumnya banyak lagu heavy dan dari rock barat,.... elok kita santai sikit ngan lagu Search ni. Lirik lagu seperti di bawah -

Andai kumiliki semalam, Dan bisa aku ubah menjadi esok, Takkan kuubah apapun, Kerna aku tahu engkau tetap indah, Tanpa sempadan masa, Aku bahagia seadanya, Tangis ini tanda kasihku, Bukan mengeluh luka yang semalam, Kerna engkau mengasihiku Tiada sendu lagi di duniaku ini, Aku tak dapat bayangkan, Sengsara yang harus kutanggung, Jika kau pilih perpisahan, Tanpa punca yang meyakinkan, Aku akan tersasar mencari cintamu

Andai terhentinya masa, Dan gunung jatuh ke laut, Kau tetap kucinta, Kasih sayangku adalah kekuatan, Untuk menempuh segala, Dugaan yang tak terbayangkan, Oleh insan yang lemah seperti kita, Sekalipun kumiliki esok, Takkan kumenolak ketentuan...


No comments:

Post a Comment