Monday, August 24, 2009

Semalam Yang Hangat, Wings (Wt Mel)

Mel mempunyai suara serak-serak basah & rock yang tersendiri. Dan Mel adalah Mel, Awie adalah Awie. Gua suka kedua-dua rockers otai ni...

Sebelum engkau ke mari, Tiada resah, Tiada khuatir, Menjelang kemesraanku, Yang di rindu, Hanya syahdu

Mengapa itu, Mahu jadi teman, Mahu jadi kekasih Selamanya...oh... Aku bukan lagi mainan dulu, Telah kucampakkan kau ke mana, Ke lautan hitam yang ku tahu, Pasti kita tak jumpa

Semalam, Itu semalam, Hari ini aku hidup, Dalam dunia yang aman, Kenangan, Kita lucutkan, Kita bakar sama-sama, Pengalaman hidup, Seksa....

*** Hari ni adalah hari boring & hari "out of focus" gua. Hari ni juga menjadikan gua rajin hantar posting baru.... Lu semua boleh stop / sambung balik dengar 2,3 lagu yang gua dah set "Autoplay" bebila lu masuk blogspot gua ni....

No comments:

Post a Comment