Saturday, August 8, 2009

Sejuta Wajah, Sweet Charity & Iklan Metaltaste.Blogspot.Com

Gua buat video bodoh ni (simple & basic) untuk promote sikit blog gua ni..... Harapan gua, sesiapa aje mat / minah rock yang merayau kat youtube akan terserempak ngan video ni... Dan mungkin akan datang melawat blogspot ni lepas tu..

Lagu Sejuta Wajah adalah antara lagu klasik Sweet Charity yang gua memang dah beratus kali dengar dan mendengar..

Dinginnya hari itu, Dalam gerimis suasana, Ketika cahaya malap, Dalam pelukan rindu, Menatap sejuta wajah. Bisik peluk hawa itu, Sedih merayu di hatiku, Ke mana dikau sayang, Lelah terbaring maya, Mencarimu tiada. Keluhan hati ini, Ku takut akan luka lagi, Terbayang sejuta wajah, Mana oh manakah dia, Inginku bersamnya

Indahnya hari ini, Mengejar bayangan wajahmu, Apakah aku lupa, Kamelia telah tiada, Kamelia telah tiada



No comments:

Post a Comment