Saturday, October 3, 2009

Airmata Jernih, BPR

Back to the past...!!! huh, gitu le rocker 80an Malaysia. Ni betul-betul "Glam Rock". Gua pun berambut panjang 80an dulu, tapi tak leh sepanjang geng-geng BPR ni... Sekarang ni, gua dah botak le... Anak-anak bila tengok gambar lama-lama pun tak kenal sangat mana satu ayah dia.

Dari airmataku yang jernih, Renunganmu entah di manam, Hembusan bayu membisik engkau rindu...Kepadaku, Betulkah apa yang kau katakan, Ataupun mainan perasaan, Jiwa yang gelodak yang meronta kesakitan

Aduh... aduh..., Aduh sakitnya jiwa ini, Meronta dalam kepalsuan, Andai aku tahu beginikah oh jadinya

Aku pun tak mahu mengundur diri, Walaupun cubaan menimpa, Ku maish terus lagi iman dilihat, Bukan dari zahir matamu, Serupa walaupun berbeza, Aku pun begini serupa pada satu masa...Nanti


No comments:

Post a Comment